Skilt / nøkler / porttelefoner

Porttelefoner/apparater i leilighetene

Hvis du har problemer med porttelefonen må du henvende deg til Assistentpartner på 48 10 11 00 eller post@assistentpartner.no. Fint om du kontakter styret først.

Navn på ringepanelet

For å skifte navn på ringepanelet ute, henvender du deg til Reidar Magnussen  i styret på magnussenreidar@gmail.com.

 Oppgi hva du ønsker skal stå på panelet hvilken oppgang du bor i, og hvilket leilighetsnummer du har, så vil han besørge innlegging av navn. Vi ber om at du ikke klistrer lapper på utsiden av panelet som vil sette merker. Vi opererer i hovedsak med etternavn.

Skilt til postkasser

Skilt bestilles fra  Hemer Lås og Dørtelefon på epost post@hemerlas.no eller telefon 23 05 80 10. Oppgi hva som skal stå på skiltet og at du bor i Byggveien borettslag. I tillegg oppgir du navn, adresse og telefonnummer. Sjekk også hjemmesiden til hemerlas.no/

Skilt kommer i posten etter ca halvannen uke, faktura betales av den enkelte beboer.

Nøkler

Dersom du trenger flere nøkler til oppgangen/vaskeri/kjellerdører (fellesnøkkel), henvender du deg til styret med navn, adresse og antall nøkler du ønsker, så kontakter vi leverandør. Nøklene blir sendt med rekommandert brev og hentes på Post i butikk på Coop Extra, Ryen. Faktura blir betalt av den enkelte beboer.